Методичні заходи

«Професійна компетентність керівника гуртка»
Методична робота – важливий елемент освіти педагога, що має цілісну систему дій і заходів, яка орієнтована на підвищення кваліфікації та майстерності кожного педагога, розвиток його творчого потенціалу.
4 січня для керівників гуртків КЗПО «Олександрівський ЦДЮТ» було проведено захід «Професійна компетентність керівника гуртка».
Метою заходу було сприяння мотивації керівників гуртків до самовдосконалення в різноманітних сферах життя, формування професійних компетентностей педагога для здійснення постійного професійного розвитку, створення позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі шляхом актуалізації наголошення педагога на цінності самореалізації у своїй професії.
Під час заходу педагоги мали змогу творчо проявити себе, та отримали корисний позитивний досвід спілкування.
Заняття підготувала та провела - методист Козенко І.О.

Усі реакції:

"Професійна компетентність керівника гуртка"

Сучасний творчий педагог – це професіонал, який знаходиться в постійному творчому пошуку. Йому необхідні гнучкість та нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя.
5 січня в КЗПО "Олександрівський ЦДЮТ" відбувся методичний захід для керівників гуртків " Розвиток творчих здібностей керівника гуртка".
Учасники мали змогу не лише прослухати теоретичні матеріали, а й відпрацювати здобуті навички під час виконання практичних вправ та завдань.
Захід провела - методист Козенко І.О.

Усі реакц


Педагог – позашкільник - професія особлива, вона потребує щоденної постійної самоосвіти і самовдосконалення.

Періодично заклади освіти нашої країни переходять на змішане навчання, що пов’язане, в першу чергу, з карантинними обмеженнями ,  пандемію коронавірусу, військовим станом.    

Змішане навчання — це така методика формальної освіти, згідно з якою вихованці засвоюють одну частину матеріалу онлайн, частково самостійно керуючи своїм часом, місцем, шляхом і темпом навчання, а іншу частину матеріалу вивчає в закладі освіти.

Які обрати інструменти для організації змішаного навчання, аби воно було результативним та не викликало труднощі й стрес у вихованців та педагогів? Ось орієнтовний перелік, варіанти комбінацій та рекомендації щодо використання.

Варіант 1. Платформа дистанційного навчання + додаткові інструменти.

Варіант 2. Персональний сайт (блог) педагога чи закладу освіти + додаткові інструменти.

Найбільш корисними додатковими інструментами при впровадженні змішаного навчання є наступні:

Інструменти онлайн трансляцій:

 Найпростішим варіантом є прямі ефіри, ось деякі інструменти :

YouTube (інструкція за посиланням https://cutt.ly/nfQjiIb);

Zoom (https://zoom.us/, інструкція користувача за посиланням);

Google Meet(https://meet.google.com/).

Інтернет - ресурси , які стануть у пригоді :

- Перетворення готової презентації Microsoft PowerPoint на відео (інструкція за посиланням https://cutt.ly/yfQjMP7);

- Записати відео з екрану допоможе програмний засіб онлайн (просто наберіть посилання https://online-video-cutter.com/screen-recorder) можливість запису 15 хв.                                                                                                                                  інструкція по користуванню за посиланням: https://docs.google.com/document/d/19J0yjlDn14m5iMH7lAyMXlxUkJK7ING8M7lwq8b-byk/edit?usp=sharing ;

- Відеоредактор для редагування відео онлайн – https://clideo.com/video-editor.

Інтернет – платформи онлайн:

Canva — платформа графічного дизайну, що дозволяє користувачам створювати графіку, презентації, афіші та інший візуальний контент для соціальних мереж. Доступна як вебверсія, так і мобільна. Сервіс пропонує великий банк зображень, шрифтів, шаблонів та ілюстрацій;

Whiteboard Fox – онлайн – дошка. Основні функції – малювання, стирання, навігація і скасування намальованого. Підтримуються текст і вставка зображень, а кнопка «копіювати все» дозволяє легко захопити все на сторінці і скопіювати її в буфер обміну;

Mind map - карта понять (карта знань) (https://www.mindmeister.com/) - карта знань (англійською Mind map, карта розуму, пам'яті, думок) — сукупність діаграм і схем, що в наочному вигляді демонструють думки, тези, пов’язані одна з одною та об’єднані загальною ідеєю;

(відео інструкція по користуванню - https://youtu.be/PRSrpWclS9c)

Створення коміксів онлайн              (https://www.storyboardthat.com/storyboard-creator) використовуйте з переводчиком, який влаштований в браузер;

Scratch – створення мультфільмів та анімації онлай (https://scratch.mit.edu/);

Infogram – створення інфографіки .



 


 Слово "блог" порівняно недавно отримало поширення серед педагогыв. У даний час інтерес і потреби в Internet-блозі дуже зросли, і педагоги починають їх активно використовувати у своїй діяльності. Бо інноваційний потенціал діяльності з використання блогів в освіті надзвичайно високий.
Блог може і повинен стати для педагога дієвим інструментом формування та розвитку інноваційної культури. Цьому сприяють такі особливості блогового середовища:
• публічність робить матеріали доступними для читання колегами, вихованцями, батьками;
• інтерактивність, відкритість - можливість залишати в блогах коментарі, які також доступні для читання, отримувати зворотний зв'язок від вихованців, батьків, колег, відповідаючи на коментарі;
• авторство - можливість представити свій досвід роботи, висловити власну позицію;
Як же додати матеріали до блогу ?
Нижче ви знайдете відео інструкцію за двома зпособами додавань інформацію до блогу.  

-        - текстовий матеріал на блозі

ВІДЕОІНСТРУКЦІЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ:  

https://drive.google.com/file/d/1e11M7v88Uk7fo4-WpCG2HMS4Ik1KVptP/view?usp=drive_link

матеріали за активним посиланням

ВІДЕОІНСТРУКЦІЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ :

https://drive.google.com/file/d/1RbzHt1oySbA5T2vdjcC1doLM2L8nSLAV/view?usp=sharing






Немає коментарів:

Дописати коментар